Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(4)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Autor
Naïade
(2)
Caban Jakub
(1)
Dembek Matt
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Forget Benoît
(1)
Idzikowski Bartosz
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Levet Céline
(1)
Levet Yoann
(1)
Meylus Anastasia
(1)
Morse Nathan
(1)
Nevskiy Oleksandr
(1)
Perret Charles-Amir
(1)
Rambourg Maxime
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Wehrle Cole
(1)
Wiśniewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Temat
Gry planszowe
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rytuał przebudzenia : escape tales / Jakub Caban, Bartosz Idzikowski, Matt Dembek. - Gliwice : Portal Games, © 2019. - 1 gra (122 karty zagadek, 9 kart zatracenia, 18 kart lokacji, story book, plansza, 18 żetonów akcji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x19x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 26 cm) + storybook (19 stron : ilustracje ; 26 cm..
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Gra karciana oparta na koncepcji escape room, jednak bez limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Gra skupia się na opowiadaniu historii, jej eksploracji oraz rozwiązywaniu zagadek. Decyzje, które podejmiecie w trakcie gry, wpłyną na to, które z zagadek staną wam na drodze, zmienią bieg historii i ukażą wam w finale jedno z dziewięciu możliwych zakończeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pasikonik i Mrówka / Yoann Levet z pomocą Céline Levet ; ilustracje Naïade ; adaptacja bajki Benoît Forget ; tłumaczenie Nathan Morse, Piotr Wiśniewski. - Gliwice : Portal Games, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 48 kart ścieżek, 20 kostek, 14 kart zapasów, 6 kart zdolności) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 22x15x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Inspirowana bajką Ezopa i La Fontaine. Gracze muszą zgromadzić zapasy, które prowadzą do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksandr Nevskiy i Oleg Sidorenko. - Gliwice : Portal Games, cop. 2017. - 1 gra (19 kart postaci dla Ducha, 19 kart lokacji dla Ducha, 20 kart przedmiotów dla Ducha, 19 kart postaci dla śledczych, 19 kart lokacji dla śledczych, 20 kart przedmiotów dla śledczych, 84 karty snów, 12 pionków śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 28 cm).
Dla dzieci 8+.
GRA PLANSZOWA. Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają siedem nocy na odkrycie sprawcy popełnionej przed laty zbrodni. W grę z powodzeniem można grać w większej grupie, jak i w parze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone wózki : zwariowane wyścigi dla 3-8 kierowców / Charles-Amir Perret ; ilustracje Anastasia Meylus. - Gliwice : Portal Games, 2016. - 1 gra (72 karty, plansza startowa, 4 dwustronne plansze toru, 9 plansz graczy, 4 liczniki doładowania, 4 prędkościomierze, 8 ekranów gracza, 16 żetonów doładowania, 29 żetonów przeszkód, 14 żetonów Samotnego wolka, 5 żetonów ulepszeń, 4 żetony rozgrywki zaawansowanej, 4 drewniane wózki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. W grze Szalone Wózki dwie do czterech dwuosobowych drużyn wcielają się w role kierowców tytułowych pojazdów i rywalizują o pierwsze miejsce w Wielkim Wyścigu Wózków. Każda drużyna składa się z dwóch kierowców: siedzącego z przodu i siedzącego z tyłu. Każdy kierowca steruje innymi działaniami Wózka, np. przyspieszaniem, hamowaniem, skręcaniem itd. Aby wygrać, kierowcy z jednej drużyny muszą wykonywać skoordynowane działania, ale nie wolno im uzgadniać ze sobą swoich poczynań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka księga szaleństwa / gra autorstwa Maxime Rambourg, ilustrowana przez Naïade ; tłumaczenie Aga Jakimiec. - Gliwice : Portal Games, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 48 kart klątw, 35 kart szaleństwa, 56 kart zaklęć, 8 arkuszy adeptów magii, 17 kart Grymuaru, 1 znacznik przywołania - książka, 1 znacznik rundy - kapelusz, 1 żeton aktywnego gracza, 16 żetonów żywiołów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (12 s. : il. ; 25 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w uczniów szkoły czarodziejskiej, którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory. Aby zamknąć ponownie księgę i uwięzić w niej wszystkie stwory gracze muszą współpracować, uczyć się nowych zaklęć i poszerzać swoje umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Root : gra o potędzie i prawie w Leśnogrodzie / Cole Wehrle ; szata graficzna Kyle Ferrin. - Knurów : Portal Games, © 2020. - 1 gra (4 plansze Frakcji, 2 kości, 16 kart opisu frakcji, 15 kart misji włóczęgi, 3 karty postaci włóczęgi, 4 karty przywódców dynastii Orlich Gniazd, 2 karty lojalnych wezyrów, 3 znaczniki relacji włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żerony ruin, 1 pionek włóczęgi, 25 wojowników markizy de Kot, 20 wojowników dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników sojuszu stworzeń leśnych, 6 tartaków markizy de Kot, 6 warsztatów markizy de Kot, 6 koszar markizy de Kot, 7 gniazd dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy sojuszu stworzeń leśnych, 8 żetonów drewna markizy de Kot, 1 twierdza markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków sojuszy stworzeń leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczoną literą "S", 4 przedmioty riun oznaczonych literą "R", księga praw Root) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Nikczemna Markiza de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jej rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Root to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech Frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej